Jag har aldrig bloggat förut.

Hej!

Jag heter Karin och jobbar med PR och marknadsföring på Nils Oscar Company. Och det är faktiskt sant som rubriken avslöjar - JAG HAR ALDRIG BLOGGAT FÖRUT! Jag erkänner att jag skäms för detta faktum, men tänkte ta mig i kragen och göra ett inlägg. Är inte heller med på Facebook och kallas därmed av min vän Pia för kärringen som envisas med att gå mot strömmen. Men Pia, se det här som ett steg i rätt riktning. Okay, dagen började med en joggingtur i kylan. Nej, inga bilder på mig i tighta joggingkläder eftersom det inte är någon vacker syn. Det lämnar jag åt 20-åringarna. Himla mycket snö i skorna, så man kanske får ta fram sina gamla snowjoggers från 80-talet i alla fall.

Under joggingturen längsmed vattnet funderade jag naturligtvis lite grann på kommande presstexter. Det kommer en hel del spännande nyheter i vår och det måste ju tidningar och journalister få information om. Därför formulerade jag mening efter mening på min tur mellan träd och vattendrag. Både rubriker och ingresser satt bra. Ord och texter formulerades till vackra innehållsrika och djupa meningar. Tror ni jag kommer ihåg dem nu? Nej, det gör jag ju inte, men det lät himla bra.
Jag kan i alla fall avslöja att jag har bestämt mig för att sprida mer information om vår fina sprit. Det är förvånansvärt många som tror att vi bara tillverkar öl, men så är ju inte fallet.

Ett tips, håll ögon och öron öppna för framåt mars händer det grejer. Ni kan vara helt lugna, det blir en fantastisk vår med nylanseringar och smakupplevelser. Ni kommer att kunna njuta i fulla drag i vårsolen och vid grillen i sommar. Jag längtar redan.

På återseende kära Nils Oscar Vänner.



___________________
Karin Wikström
100201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: